Tvingad, kvävd, uppgiven och hopplös

Vaknade på fel sida imorse, hela dan har gått åt samma håll - fel!

Jag skällde just på blivande mannen i telefon, av ingen anledning alls mer än att jag inte kände för att vara trevligt. Idag är jag en Bitch med versal begynnelsebokstav som ingen vill vara nära. Ingen svarar på mina mail och ingen kommenterar här eller någon annanstans. ADHD-katten springer när jag kommer i närheten och jag kan svära på att vattenkranen slutar droppa när jag närmar mig köket.

Tänkte fortsätta den här sura, tvära och skitkassa dagen från badkaret. Bubblorna väntar.

Kommentarer
Postat av: Anonym Fegis

Det var kul med vattenkranen. Ring nu till Mannen och säg att du åter är en kelig kisse som bara vill busa (män kan inte motstå sånt)...

2009-02-06 @ 08:42:23
URL: http://www.bums.nu
Postat av: H C Barregren

Ett mess då man varit less och ställt till med ett mess kan rädda en tills dess ens sekretess för nobless blir en fabless där man ligger i sin mäss.



Typ.

2009-02-06 @ 16:25:58
URL: http://www.bums.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]