Leker poet

Skrattar högt åt mina egna skämt, håller huvudet högt och tar ett steg framåt. Varje steg är ett steg till. Varje andetag ett andetag mer. Så länge jag håller räkning på nergångarna i mitt liv kan jag hantera det och jag skall ta mig till andra sidan hel och med lite mer skinn på näsan.
Förlåt
Jag skrattar högt och ler till svar på alla frågetecken som ställs. Varje skam är ett sätt att överleva. Så småningom kommer även du förstå mina motiv och mina andetag i motvind. Alla har vi demoner att kämpa mot, jag är bara lite väl fäst vid mina.

Jag memorerar onödig fakta, svåra ord och telefonnummer, för när håret växer ut måste kunskapen ta plats. Ni är alla vackra - glöm det aldrig så glömmer världen aldrig er.

Förlåt för mitt väldigt icke-poetiska utfall, jag ville bara ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]