Mentalt nervsammanbrott

Jag har en sån där total panikdag där jag inte vet vart jag kommer ifrån eller vart jag skall ta vägen. Ciggen finns inte längre i mitt liv och bankkontot ligger på minus. Blivande mannen gömmer sig hos likasinnade och jag vill bara sjunka genom jorden, eller träffa gamla vänner men de är borta med vinden.

Och inte förbättras det av ett totalt nervsammanbrott i kassan på Willys då någon okänd själ även kallad bankomaten Gunnar som jag för evigt kommer hata, hade stulit 100 kronor från mitt konto vilket innebär en lång och förödmjukade scen i kassan där jag fick stå och försöka lösa pengaproblemet. Slutade med att de bakom stod och gnällde sinsemellan - kassörskan pratade argt i telefon med en kollega och jag började gråta - vilket självklart bara gjorde det hela värre. Fick lägga tillbaka en del varor och kände mig lika hög som en knappnål. Kom hem och såg att jag hade ju pengar att täcka hela beloppet i alla fall men nej, inget ville funka som det skulle.

Så fick bli en tur till Konsum och inhandla det sista - så nu har jag nästan mat i kylen igen. Det känns bra, mindre bra känns att handligen betalades med de sista av mina fonder. Så nu har jag ingen extra backup över huvudtaget. Även om det bara var 1500 kronor så var det i alla fall det. Nu är det 0 kronor.

På grund av allt strul idag lyckades jag inte ta mig till någon affär där färg säljs och kan därför inte fortsätta med min tavla och det känns som pricken över i:et på den värdelösa dan som är min. Att måla är lugnande och jag hade verkligen behövt det nu. Men kan inte byta färg mitt i tavlan - det skulle se konstigt ut.

Men för att förklara att allt inte varit kasst idag så har jag faktiskt ätit upp 2 semlor - efter att jag en gång till blev dissad av blivande mannen för cigg. En var egentligen hans.

Kommentarer
Postat av: Nea

Är det din tatuering på headern? :)

Postat av: Molly

Hejsan, förlåt om det har tagit sån tid..



Men nu är din bloggreklam uppe i alla fall :)

2009-02-09 @ 21:42:31
URL: http://molkan.se
Postat av: Sara

Hej! Oj vad du är duktig på att rita! Synd att man själv inte har en sån grym talang., Ha en fin dag!

2009-02-11 @ 11:07:49
URL: http://saaralii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]