Nervositet 2K9

Nervositet kan skaka även den mest pålitliga grunden. Allt har gått så bra på senaste tiden (förutom stöld och bikarbonat i näsan dåda) och imorgon skall de ringa från Svenska Spel och meddela om jag går vidare till nästa intervju eller inte. Fjärilarna flyger som besatta i min mage och jag är ganska säker på att jag kommer spy sekunden efter jag lagt på luren med dem, oavsett vad resultatet blir.


Om de säger nej känner jag på mig att mitt liv kommer börja spira neråt igen, jag vill inte tänka så men ... det är så svårt att låta bli. Jag behöver ett jobb och annars måste jag gå tillbaka till telefonförsäljning och då kommer jag bit för bit att gå under.


- Nervositet är en benämning på ett känsloläge där personen ifråga känner en oro eller har ett ångestfyllt förhållande till något som skall ske -

Kommentarer
Postat av: Helena

Håller alla tummar! Go go go!

2009-02-08 @ 14:25:29
URL: http://h-examino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]