Ögon utan färg och gammal hederlig niondeklasskärlek

Jag har ett sugmärke på halsen - sånt har bara tonåringar, det är föresten tydligen sexrelaterad också. Jag är förbryllad. Det handlar för mig istället om lånad utsikt och någon som kallar mig älsk.

Men för mig finns det helt enkelt inget osexigare än ett sugmärke, ja det skulle vara tårtljus formade som penisar dåda - men blivande mannen verkar tycka annorlunda, om sugmärkena, inte penisljusen.

Och jag gillar honom. Därav gillar jag hans sugmärken. Därav gillar jag mitt sugmärke - även om det är väldans osexigt. Jag gillar ju faktiskt allt som leder till ett sugmärke.

En osminkad estetjävel med knölligt linne, sugmärke och helläskig arm samt ADHD-katten som tvättat sig oavbrutet den senaste timmen skall försöka säga godnatt och sussa gott så jag kan komma upp, ta med kameran och åka till mitt extragig - att fota gamla mynt. Så kan man också använda en 10.000 kronor kamera och ett oförstått fotografiskt geni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]