Nyinflyttning

Jag har strandsatt mina vänner ute i snö, kyla och landet. Den blivande mannen skulle hjälpa en vän att flytta - de ställde upp på att hämta mitt älskade skrivbord jag försökt fått in till stora staden ett tag (men utan körkort och bil är det svårt). Men väl inne på min barndomsgård kunde de inte komma ut.

Så nu sitter de fast i min rondell 5 mil härifrån i väntan på lillebror som skall kidnappa en av våra traktorer från gården och dra loss dem. Så papio och broder fick helt plötsligt ställa upp - snälla människor är bra människor :D

Nedan kan du se en  dålig bild på det söta och gamla skrivbordet som flyttar in !


Tack så mycket på er alla tre flyttkarlar och familjen. Ni är guld värda.

Kommentarer
Postat av: H C Barregren

Jag förstår att det är värt lite av andras uppoffringar :-)

2009-02-25 @ 15:39:42
URL: http://blogg.bums.nu
Postat av: Susanne

älskar gardinerna! =O

2009-02-25 @ 15:56:04
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Helena

Men åh! Jag vill också ha ett skrivbord... Det är så skön nostalgi på något sätt... Tänker på när man stängde in sig på sitt rum som liten och satt där och skrev brev och pysslade...mysigt!

2009-02-26 @ 08:20:05
URL: http://h-examino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]