You should know that I´m head over heels for you

Ett vinglas fyllt med äppelcider (0,7 VOL %), ett fint skrivbord och filmen Mean Girls gör detta till en ganska bra början på mannens födelsedag - i alla fall för mig.

Jag har nostalgilycka och läser meddelandena jag fick när jag slutade nian. Ett citat jag aldrig glömt och alltid kommer älska är:

Det spelar ingen roll om en katt är svart eller vit, bara den fångar möss
.
- Deng Xiaoping (1904-1997)

För er där ute betyder det kanske inte så mycket men för mig var det ett bevis på ... på allt. På att oavsett va människor såg när de såg på mig fanns det de personer som förstod att jag kunde, att jag dög som jag var. Citatet skrev min lärare Hardy Pettersson dit utan min vetskap - såg det först flera veckor senare. Jag log tills kinderna gjorde ont.

(Mina jeans luktar potatis, även fast jag inte varit i närheten av en på flera veckor. Konstigt).

Kommentarer
Postat av: Carita

Svar: aw, tack så jättemycket! :* det värmer, verkligen <3

klicka gärna till mig på bloglovin om du har lust att prenumerera, förresten ^-^ kramkalas!

2009-02-26 @ 01:46:06
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va? Varför skall du säga upp lägenheten?

2009-02-26 @ 19:10:37
Postat av: Jillie

Anonym: Ursäkta? Vart hörde du det? Och vem är du? Det finns en jättebra funktion - du vet namn, epost och sådär ... uppskattas när det fylls i :P

2009-02-26 @ 19:52:01
URL: http://brieost.blogg.se/
Postat av: lina

vilken härlig lärare!!

2009-03-02 @ 15:01:30
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]