Tårar, tårar och ännu mer tårar

Grannarna måste tro att någon blir upprepat misshandlad i min lägenhet med tanke på alla skrik och all gråt det kommer från min lägenhet idag.

Inflammation i muskelfästet - axeln. Kan inte röra vänster arm alls knappt. Att ta mig från liggande ställning är tortyr och försöker att gå på toa slutade i floder av tårar.

Läkarna kan inte göra något, det är bara för mig att knappra Voltaren och hoppas på lättan under dan (brukar göra mindre ont mot kvällen, ju mer man rör desto lättare).

Kommentarer
Postat av: H C Barregren

Å fy vad hemskt!



Men jag säger som min gamla mormor alltid sa: "Så länge du kan bloggas är det inte synd om dig!"



Eller var det andas? Nåväl, det är ju samma sak :-)

2009-02-22 @ 11:28:42
URL: http://blogg.bums.nu
Postat av: lina

åh hoppas det går över!

2009-02-23 @ 17:03:26
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]