Sketch fetch


På allmän begäran av Jack så försökte jag mig på att göra en serieliknande skiss av honom - liknande den jag gjorde av mig själv här. - Ni får glo på referensbilden också, om ni inte tycker det liknar så är det lugnt. Det tycker inte jag heller.

Den blev inte allt för bra men roligt att måla en kille för omväxlingens skull. Han fick ingen mun eller klok näsa - jag kan nämligen egentligen inte alls teckna ansikten. Måste träna på det.

Nu har jag inte tid längre - papio är på väg mot stan så måste göra mig i ordning för att hämta ut biobiljetterna.

Kommentarer
Postat av: Antonia

det finns nåt i skissen som ändå gör att man ser liknelse

2009-02-20 @ 16:22:53
URL: http://divage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]