Olja blir popart och ickefärgat blir förstört

I en värld av stress kan även en slö estetjävel bli påverkad. Och när hon blir det resulterar det i en inte-så-nöjd-med-tavla, röd färg på sängöverkastet och mattan samt ett handfat med färgrester.

Jag stressade klart oljemålningen lite halvt för att ge den i födelsedagspresent till Cicci som fyllt 20 idag. Jag har valt att inte ladda upp hur den blev då jag faktiskt inte alls blev så nöjd som jag skulle velat - jag kanske vänjer mig senare och laddar upp då istället. Men just nu tänker jag försöka få ihop pengar till kattmat och efter det är det jag som åker och köper mer material så jag kan fortsätta måla. Har äntligen hittat tillbaka till viljan att skapa något estetiskt.

På vägen bort till födelsedagsfesten fick jag lova två personer till att måla tavlor till dem, måste nog börja ta betalt - i alla fall för material.

Det var för övrigt roligt att så många gillade min idé att posta bilder på mitt hem, och jag hoppas ni fortsätter trenden så jag kan kolla in era hem. Det är faktiskt väldigt intressant, kanske är stalkern i mig men jag älskar i alla fall att se just hur folk bor.

(Klicka på de små bilderna för att se bättre) En estetjävel med missbildad hand och ett glatt födelsedagsbarn - desamma gäller ovan, fast då var hon inte födelsedagsbarn.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Yay, vad kul det var på kalaset. Riktigt kul att du kom. Tavlan som jag fick är fiiin!

2009-02-08 @ 15:44:52
URL: http://niotimmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]