Nattmössan

ADHD-katten är numera tillfälligt omdöpt till kåtkatten. Hon springer runt, jamar och försöker få uppmärksamhet. Jag tvivlar att det är så populärt med en hög kattstämma mitt i natten hos grannarna, men så går det när matte inte har råd att kastrera henne. Men det kommer förhoppningsvis inom inte allt för sen framtid.

Denna helg har varit i brevskrivandets tecken - i fredags var det 2 stycken som blev klara och skickade (8 handskrivna sidor blev det) och igår kastade jag två till på lådan, även ett hittade till brevlådan idag när jag var i affären. Och nu ligger fyra stycken skrivna brev och väntar på postning i fönstret. Det vill säga att jag skrivit 9 stycken brev denna helg, känns som ett personligt rekord. Bara ett brev kvar att svara på, sen är jag klar tills nya börjar trilla in <3

Förlåt för dålig uppdatering men i brist på kommentarer (Antonia och H C behöver inte ta åt er av detta - ni är så duktiga så) så har lusten lite halvt lagt sig i vila. Jag vet att jag skall skriva för mig själv och ingen annan. Men ... ni vet hur det är? Man är fåfäng och vill få respons. Känns som man gör någonting fel när ingen har lust/tid/ork att lämna en kort liten kommentar, känns som det man skriver är dåligt då det inte är värt 10 sekunder av ens liv att svara på.

Nej, nu skall jag sova och förhoppningsvis vill jag skriva lite utförligare och roligare imorgon. (Jag är chockad på tal om ingenting. Jag  - Estetjävel - har vunnit en bloggtävling. Den första i mitt liv skall tilläggas. Ett helt otroligt fint halssmycke. Jag visar bild och länkar till tjejen som skapar de fina smyckena när brevet kommit på posten).

Kommentarer
Postat av: Susanne

sv: ja, dåtidens 3D-glasögon var ju i papp, nu var dom lite mer hightech och gjorda i nått plastigt material! :)

2009-02-23 @ 07:13:57
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Jannica

Inte kåtkatt. Lurvig råtta! Som slagit sönder mina ljuslyktor!!! >:@

2009-02-23 @ 22:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]