Little boy blue and the man ´n the moon.

Soundtrack to my life right now: Ugly Kid Joe - Cats In The Cradle

Jag har införskaffat söta små burkar till köket att ha mina älskade silverkulor (du vet såna man har på tårtor), mitt Oboy-pulver med mera i. Det är fint!

Mina småpengar har även flyttat till en genomskinlig skål på vardagsrumsbordet. Även det fint. Idag är en fin dag - i morgon hoppas jag på en vacker dag - och det kan nog gå an. De chokladdoftande ljusen som har bosatt sig lite här och där i lägenheten samt en ADHD-katt som ligger lugnt i famnen och en vän på väg över i tristessen ljusar redan upp kvällen. Lukter är bland det bästa i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]