Iklädd endast olja

Jag har ännu inte somnat - och klockan är halv sex. Det känns inte allt för bra, men fick för mig att vara kreativ och att för första gången på länge måla på canvas. Brukar inte våga mig på det, känns alltid som jag skall misslyckas.

För ovanlighetens skull försökte jag mig på olja - tror aldrig någonsin jag målat något klokt i olja men ville försöka i alla fall.




Så vad tycker ni? Kom ihåg att det bara är början, det kanske blir åt ett helt annat håll senare. Funderar på att göra om det till gitaffkvinna med konstiga färger - på grund av den långa halsen.

Jag har föresten växtvärk i vänster ben - kommer jag aldrig sluta växa?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken konstnär du är! Skitsnyggt ju! Kul idé att lägga upp bilder på hemmet oxå. Ska jag nog oxå göra på min blogg (när jag har städat lite...)

2009-02-07 @ 11:52:50
URL: http://carro1985.blogspot.com
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Ja det var roligt att få en inblick i hur du har det genom att få se dina hembilder.

Och du, du är vääldigt duktig på att måla.

Ha en bäst lördag!

2009-02-07 @ 12:17:32
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Helena

Otroligt vacker!!!

2009-02-07 @ 12:38:34
URL: http://h-examino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]