Den som har flest prylar när den dör vinner

Jag borde skriva ett inlägg här, jag borde ha något intressant att säga, jag borde hoppa upp och ner över positionen som kulturredaktör, säljandet av hela två tavlor och mitt vunna bloggpris, jag borde måla vackra bilder och återberätta underbara historier, jag borde ... så mycket som jag borde.

Istället tillbringar jag kvällen med min nye älskare - Spotify - (förstår inte allt gnäll människor har om reklam. Under kanske 10 timmars lyssnade har jag 2 reklamer), röker för många cigaretter fast jag slutat, funderar på om något behöver ändras i min nya text till UM som jag precis skickat in och gnäller över allt som inte känns riktigt rätt.

Pratar med cochen och skall kanske glida över för att se The Dark Knight - nu när Ledger fick en Oscar känns det som man kanske faktiskt borde sett filmen. Vad tycker ni som sett den om filmen i fråga? Är den så bra som de säger?

Kom nu ihåg att kommentera små kärleksrader av uppskattan, och ni är alltid välkomna att komma med tips på vad ni vill se i bloggen.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jo men allt är ju relativt! (nästan!)

Och beror på vad man jämför med. Själv är jag expert på att både gnälla och njuta, ofta på samma gång!

Man har det så mycket bättre än man förstår i de flesta fall, men klart det finns utrymme för gnäll och tårar ibland ändå! Man är ju inte mer än människa.



The dark knight är faktiskt suverän!

Dock tycker jag att den är överskattad. Men det är väl det mesta nu för tiden. :)

(förutom ord, ord är underskattat!)

2009-02-23 @ 23:49:34
URL: http://winterlong.blogg.se/
Postat av: Anonym

DEN SOM HAR FLEST PRYLAR.....

Ha, ha har alltid trott att det var arvingarna som vann då.

Vinnaren är väl den som lagt pengarna på upplevelser?

2009-02-24 @ 00:39:02
Postat av: lina

hej! ska kolla vad jag får ut i lön på fredag så kan jag höra av mig!



bakgrunden vet jag inte riktigt hur jag vill göra med. men gör som du tycker passar bäst.

2009-02-24 @ 06:04:54
URL: http://linahelena.blogspot.com
Postat av: Linda

Lycka till i tävlingen.



Idag är det fettisdagen. Svara gärna på min fråga i min blogg ang denna dag.



Kram

2009-02-24 @ 08:49:59
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: H C Barregren

Men hallå! Jag läser le blog du Estetjävel toujours men inte tusan har jag hört talas om nåt pris de blog! Vole-vous chantes mer om detta!!!



Haha, så kul att du ber folk skriva vad de vill se mer av samtidigt som du har en bild på... jag menar... äsch...

2009-02-24 @ 09:05:34
URL: http://blogg.bums.nu
Postat av: H C Barregren

Jag är skitsur på alla som säger att spottafy är gratis. Det är den ju bara för de som har en inbjudan. Blä!



(har du en inbjudan a moi?)

2009-02-24 @ 09:07:05
URL: http://blogg.bums.nu
Postat av: Emma

Jag tycker den filmen är asbra, gillar den skarpt så den rekommenderar jag =)

2009-02-24 @ 18:55:18
URL: http://mythoughtsmylifeandeme.blogspot.com
Postat av: H C Barregren

Du menar att jag har snuskig fantasi? Ja, det kan du ha rätt i ;-)



Tack för att du spotifierade mig. Det ska bli spännande och se om jag också blir kär.



Del tre ligger uppe nu. Säg till när du hämtat den :-)

2009-02-24 @ 22:27:10
URL: http://blog.bums.nu
Postat av: Josse

ursäkta mej svaningspedanten men tänkte bara informera dej om att du missat ett K i The Dark Knight :) även solen har sina fläckar, om än tilfälliga :P

2009-02-26 @ 21:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]