Förgångna natten

Igår var första vårnatten för mig, det firades med improviserad sojakorvsgrillning och trevligt sällskap. Det var trevligt sådär mitt i natten som det skall vara. Ibland är det förvånadsvärt va härligt det kan vara med människor som blåser rök i ens ansikte, gör narr av en och låter ens katt rymma ut genom öppen vip-ingång (balkongdörr).

The spring night

Pirran rockar glöd-rockring

*Flabb*, en uberleende Anders och en hiphop-wannabe Jillie

Korv är mycket gott på uteplan

Vi flyttade vårnatten inomhus. Jäger, öl, folköl och 2,25% cider var vad det bjöds på



The little room (Room for a bed - and nothing else)

Ena sidan av fönstret före tapetsering

Efter - 2 våder uppe. Truly awesomeness

3 våder - 7 cm kvar tills dörrkarmen.

Motsatta väggen - Här möts det gamla och det nya än så länge. Imorgon kommer det gamla tyvärr raderas. Men jag har sparat en stor bit av gamla tapeten som skall göras en tavla av.

Close-up

Jag har föresten insett att jag numera innehar åldern nitton och tre fjärdedelar. Det börjar bli läskigt nära att träda ur tonåren nu. Jag som är så fäst vid tonårshångel *ler*

Kommentarer
Postat av: Emma

Tonårshångel behöver man inte sluta med bara för att man inte är tonåring haha ;P

2009-04-06 @ 18:11:48
URL: http://mythoughtsmylifeandeme.blogspot.com
Postat av: felis

håller med ovanstående kommentar. eller jag hoppas i alla fall att det är sant för annars känner jag mig väldigt, väldigt gammal.

2009-04-06 @ 20:57:39
URL: http://metromani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]