Första advent

Lussekatter, glögg, adventsstackar i mängder, glitter, presentförpackningar, fyrverkerier och utebliven snö. Det var i korthet min första advent - efter klockan 15 -

Innan klockan tre innehöll den istället kvigor som springer utav bara helvete, gegga upp till knäna, en förrymd kviga som vi aldrig lär hitta igen, ihoptrasslad eltråd och massa annat helvete.

Men tillbaka till advent. Jag sprang runt lite diverse affärer, köpte lite julklappar, inte mycket men i alla fall något. Så skall nog kunna bli en fattig jul med lite presenter till familjen i alla fall.

Nej, min handled gör jätteont så nu tänker jag lägga mig ner igen och bara lata mig. Skall försöka skriva lite utförliga i morgon.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ny text på UM - denna gång om just idag (eller igår snarare). Första advent, och ett gott recept på saffransmuffins. Så titta in och få er ett bra recept för att variera från lussekattet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]