Tv-spel och bussåkande

Det är för sent för att skriva ett blogginlägg nu egentligen, i alla fall för mig. Jag måste sova så jag orkar gå upp imorgon.

Under tiden får ni nattugglor roa er med en rolig bild på Mario från min halv kvälls tv-spelsstund med Calle så får ni klok uppdatering imorgon kväll när jag kommit in till stan igen.
(Jag har kidnappat ett Nintendo 64 från min bror)

Föresten, jag hade världens sämsta bussresa in till stan från Etelhem. Ett gäng tonårskillar på väg till fest i stan, i jakt på kvällens fylla. Självklart askalas allihopa redan på vägen in.

De fick chaffören att stanna för pisspaus, skrek för fulla halsar, drack öl som stank i hela bussen. Så frt jag kom in kände jag lukten. Då satt de ändå längst bak. Till slut skrek chaffören till dem i högtalaren att "nu för ni allt hålla käften där bak", det var det enda komiska i situationen. Snälla tänk på andra när ni sitter på bussen, tåget, flyget, pendeln, båten eller vart som där andra människor vistat. (Egentligen skall väl inte jag säga så mycket. Vi röjde Paris tunnelbana i våras :P)

Lilla minitanten i ettan på Gråbo bugar och bockar för alla nya läsare jag fått.
Hoppas ni får valuta för tiden - och kom ihåg att kommentera. Ni är välkomna att föreslå ämnen på texter ni vill läsa, kan vara allt ifrån vad en krona är värd i Tjeckien till vem Mario egentligen är. Jag lovar att försöka tillfredsställa de flesta önskemålen.

Sleep tight and don´t let the bedbugs bite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]