Tomtluve Jillie






Ville bara skriva och säga hej innan jag och Erik påbörjar vår tevespelskväll med massa onyttigheter.

Föresten, jag fixade en julig bild på mig själv. Se och njut.






Föresten, minns ni knapp.nu? Där du kan göra dina egna knappar för bara 10kr/styck? Jag ramlade över den sidan efter jag sett på knappnytt (jag är lite efter och hade inte sett nya avsnitten än.

Så tänkte göra lite reklam för dem, för verkar som många glömt bort den här hemsidan som var så otroligt populärt för ett par år sen. Beställ knappar/pins med ditt eget motiv! 10kr/st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]