Skamlös reklam volym 3

Här kommer volym 3 av Skamlös reklam, nu är det nog snart slut tänker ni eller hur. Jag lovar, det skall inte bli så mycket mer.

Detta är faktiskt den sida jag gillar bäst hitills, förutom gratisgodis då, där man får GODIS, det äger ju faktiskt. Men nu gäller det gratismode, den sida jag hittat som har bäst utbetalning, där man på gratisbio får 700kr för 2000 poäng, får man här istället 1000kr. Mycket bra tycker jag, som alltid - Gratis är bäst

 Blir ni medlemmar genom min länk så får ni 50 poäng i "startpresent"  vilket innebär att man inte behöver börja från noll.

Man får sin utbetalning i presentkort, som gäller i princip hur många affärer som helst. Nedan har ni en liten bild på vilka man kan välja mellan. Lite liten bild, men ni förstår nog i alla fall.


Alla som numera hatar mig för att jag är spammande skamlös reklamare, ta det lugnt. Ni behöver inte bli medlemmar om ni inte vill - och jag älskar er ändå. Nu skall jag röra mig till affären och köpa lite godis hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]