Saffransmuffins med Ahlgrens bilar på sidan om

Tittade på avin jag fick hemskickat för pokersetet. Det kommer ju inte förens imorgon så ... var inte värt att gå dit. Istället har jag skrivit ihop ett recept på saffransmuffins som snart skall publiceras på UM, som vanligt så skickar jag länk senare.

Föresten, när jag tjatat om julklappar de senaste inläggen kan jag ju tipsa om en sak som är bra att ha nu. Om ni skall köpa julklappar på typ ... bokus, cdon, dustin, ginza med flera. Så kan ni tjäna in en hel del på att handla genom den här sidan plus i kassan, där får man lite rabatt med mera från olika företag. Det är självklart helt gratis, och kan ju i alla fall vara värt att kolla igenom.

Skall i alla fall jag göra, lär ju bli en del cd-skivor och filmer till syskonen (shyyyy, ni såg inte det här :P)

Kolla till vänter - de har ni förmodligen redan gjort men ändå - jag tycker det börjar gå för långt. Det har med Ahlgrens bilar. Räcker de inte med typ fyra olika sorter redan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]