Pimp my wall

OMG, OMG, OMG - Jag vill ha NU, finns säkert mycket billigare sätt men fatta att pimpa sin vägg över sängen med en streckkod? Kolla in
Dock väldans dyrt, måste finnas ett sätt att typ göra det själv. Jag är estet ut i fingertopparna för bövulen :P
Det lättaste är förmodligen att låna en overhead av skolan. Vilket jag redan planerat, och gud va bra att jag kom ihåg det nu. Jag jobbar ju inte så jag har all tid i världen att pimpa min lägenhet.

Fast då blir frågan om jag vill ha streckkod som ovan (erkänn, det är häftigt) eller min ursprungsidé. Ett träd som är längst bor på långsidan i stora rummet, precis bakom mig här jag sitter, och med grenar som går ut över hela vägen.

Får se vad det blir, får besöka skolan någon dag och fråga Tina om jag får låna den, utan en overhead blir det nämligen väldans svårt.

(Jag har choklad föresten, apelsinkrokant. Och en chips påse, 1/5 kilo. Det räcker en stund)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]