Pimp my wall Super Mario style

I´m in love, with Bytelove. Hereyeh hereyeah, kläder/leksaker med mera för nördar, gamers och wow-geeks. Helt underbart när/om man är totalt sålt på att vara geek as hell.

Ni vet att jag snackade om hur coolt det skulle va att pimpa lägenheten med streckkod. Den idén blir totalt ägd av det här. Pimp my wall Super Mario. Frågan är bara om jag vill ha gamla hederliga 8-bitars eller New Super Mario. (klicka på bilderna för att kolla pris och liknande tråkigheter).


Kommentarer
Postat av: Sussi

jävla grymma tapeter alltså!!!



tips: Har bloggdesignutlottningar på min blogg :D

2008-11-28 @ 15:35:24
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: anna

mariobesatt. haha.

kolla in indiehands.se hon stickar vantar med 1up-svampen på! ^^

2008-11-28 @ 15:39:40
Postat av: becka

Vad hette hennes blogg? Ser intressant ut ^^

2008-11-28 @ 15:59:44
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]