Nostalgitripp

Jag har suttit och upprepat Oh my god för mig själv någon minut nu. Som vissa kanske vet så vek jag för grupptrycket och reggade mig i går på Facebook (för er som inte har koll på vad det handlar om, kolla INTE upp det. Det är helvetet på jorden)

Men en intressant sak hände mig just nu, på just facebook. Jag fick mail, av min gamla högstadielärare! Av en av mina minneslärare (Ni vet det de säger om att man kommer minnas ungefär 3 stycken av sina lärare när man blir vuxen. Anna är en av mina <3)

Vi sågs vid macken i Hemse idag, men ingen hälsade. Hon visste inte säkert om det var jag, jag visste inte säkert om hon skulle minnas mig och ville inte hamna i någon pinsam situation. Men nu mailade hon mig då hon hittat mig på facebook för att be om ursäkt för sitt "ouppfostrade beetende" - Jag log.

Lärare borde maila sina gamla elever lite oftare
Maila en elev - framtvinga ett leende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]