Inställd utekväll

Planen var Hamnplan och Spray. Men på grund av en viss persons obeslutsamhet och crapyness så lär det bli hemmakväll med mig själv.

Jävligt dålig stil att först fråga mig att följa med ut, få mig att boka om hela idag och imorgons arbete för att kunna gå ut ikväll och sen skita i det. Och inte ens ha vett att ta kontakt själv och säga det att man inte kan, utan vänta till jag ringer upp och frågar när vi skall röra oss neråt för att säga ... "oj, jag har visst dubbelbokat, fuck you jag stannar hemma". Inte är det första gången det händer heller.

Egentligen bryr jag mig inte men behövde avreagera mig, Det tråkiga, och det jag bryr mig om, är all den skit jag fick ta för att omboka mitt arbete, allt för att kunna ställa upp för en kompis.Som jag kommer få lida för ett bra tag framåt.  Kul att det inte fungerar åt bägge hållen i vår "vänskap"

Så säger bara, fråga inte mig nästa gång - då kanske du råkar bli dubbelbokad.


För er andra, vad händer för roligt ikväll då? 

Kommentarer
Postat av: Emil

Naaw... Lider med dig, vill du ha sällskap så löser jag det :)...

2008-11-29 @ 19:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]