Insomnia lll

Så var vi inne på tredje inläggen i Jillies sömnlöshet. Jag har fått en lysande idé. Och ni skall hjälpa mig.

I min snönatt så har jag suttit och sett på American Pie - Naked Mile, och nu är det så att vi skall anordna ett underwear party, ni vet som festerna där alla skall ha typ pyjamas med mera, men nu gäller det underkläder. Hur många är på?

Undra om man kan få Hamnplan 5 eller liknande krog att ha sånt tema. Eller kanske Klubb Kaka. Eller så får vi helt enkelt anordna det själva eller hur?

Ni vill vara med, så enkelt är det bara. Skriv upp ert medhåll genom att skicka en kommentar, och tipsa era kompisar om det så de också skriver upp sig. Kom ihåg att antingen skriva mail eller bloggadress så vi kan vidarbefodra när det är tillräcklig många som skrivit upp sig och vi kan hålla festen. Alla sätt att få ut meddelandet är tillåtna

Själv skall jag kontakta de som håller i Klubb Kaka och se vad vi kan anordna tillsammans.

Så kom igen, skriv upp er och var med på deceniets fest!

(två timmar till jag skall vakna)

Kommentarer
Postat av: art of Jesus

Nej vi står för frakten!



Mvh, art of Jesus

2008-11-24 @ 09:06:54
URL: http://artofjesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]