Helgen som gick för fort

Så var helgen över, det är till och med tisdag numera så till och med mycket över. Det har varit stressigt, mycket vandrande, väntande och ätande. Det har varit redaktionsmöte, erotikmässa, Uppsalabesök och för många cigg. Men det har också varit trevligt. Utförligare beskrivning av mässan kommer när jag satt mig ner och fått tummen ur arslet att skrivit om den.

Jag har inte varit på jobbet idag fast det var första ringdagen. Istället var jag hos tandläkaren och lagade ett hål. För alla er där ute som lagat ett hål vet att det bara tar kanske 10-15 minuter att göra. Att jag då fick vänta i 25 efter min utsatta tid blev jag jävligt pissed på. Hade Erik med Baby (min och hans katt) väntandes utanför i kylan. Sov hos honom i natt då jag var allt för lat för att gå hem när jag kom med båten igår natt.

Hursomhelst så kunde jag då inte gå till jobbet. Skulle egentligen vara på jobbet 16.00 men hade tiden 14.50 och kom in först 15.15, var klar 15.30, alltså med en halvtimme tills jag skulle vara nere i hamnen och min cykel står ännu vid hamnterminalen så hade varit tvungen att gå. Det tar minst en timme i Jillie-takt och min käft var bedövad tusan. Så jag beslutade mig för att gå hem istället, kändes mer produktivt.

Väl hemma så kollar jag till mina älsklingsråttor, skulle vilja säga att de mår bra men det skulle vara en lögn. Båda är sjuka och jag måste boka tid för avlivning men jag skjuter upp det hela tiden för jag vill inte, verkligen inte.

Jag packade upp mina saker och mindes med ett leende hur Sami skämde ut mig i Stockholm när jag packade upp min rabbit dildo ur väskan. Vi var på Hötorget och jag hittade billiga batterier och bestämde mig för att köpa till rabbiten dåda, men jag visste inte vilket sort. Slutade med att jag var tvungen att ta upp den ur väskan för att kolla. På baksidan stod det bara 3 C, vilket vi inte kunde komma på vad de var för några. Sami får för sig att det var nödvändigt att först sno den av mig, visa upp den för försäljaren och fråga om han visste vilka batterier man behövde till den. Killen skrattade och svarade generat att det visste han minsann inte. Då packar Sami upp den mitt på Hötorget för att se efter, de var otroligt komiskt och jag låg i princip på marken och skrattade. Kanske inte var så mycket jag som blev utskämd utan det att vi generade nog mest personerna runt omkring oss :P, de hela slutade med att vi hittade rätt batterier och försäljaren piggt konstaterade att jag allt skulle vara tillbaka nästa söndag för att köpa fler batterier.

Jag kommer med uppdatering senare så slipper jag tråka ut er med att göra det här långa inlägget längre.

Ha en trevlig tisdagsnatt och sov gott där ute i kalla Sverige

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]