Ännu vaken och kär i ny önskning

Inte somnat än tyvärr. Kom ju på att mina dvdspelare strejkar (både datorn och den vanliga) så kan inte se Anastasia *ledsen min*

Men hittade en dyr önskning till min lista.

Sequin Floral Scroll Head Wrap

Jewel tones of amethyst and aubergine meld together in this beautiful floral accent piece.


Bara priset som spökar i mina drömmar; $100. Ursch och blä och fy. Men så är den designat av Mischa Barton och Stacey Lapidus också så vad annat kan man förvänta sig?

Vet ni någon annan som säljer liknande håband/huvudband (va de nu heter på svenska) så länka gärna så jag kan skaffa ett till mig själv i julklapp. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]