Analys av Jillie

Hejsan på er alla

En av mina nya bekanter genom facebook bestämde sig för att göra ett test på mig för att se vad för sorts person jag är. Jag fick två stycken jpeg filer med olika färger och skulle rangordna dem. Utifrån de svar jag gav så skapade han en profil av mig.

Killen är inte svensk så därför får ni svaren jag fick på engelska. Om någon har problem med att förstå så kan ni bara ställa en fråga som kommentar. (Då det är skrivet slarvigt på msn så kan det vara lite stavfel, grammatikfel med mera. Men jag tror nog ni förstår ändå).

Först och främst så var det lite information angående min levnadssituation:

Having difficulty in making progress your activities lead to problems and uncertainties, making you tense and irritable. despite the attempt to conceal impulsiveness.

Sen lite om vad som orsakar min stress:

Has lost the resilience and strength of will necessary to contend with existing difficulties, which appear to you as deliberate opposition.

Stands you ground, but is subjected to intolerabel pressure.

Needs cooperation and emotional fulfillment and feels that, in their absence, there is nothing you can do to improve the current situation. Wants to 'get away from it all'

Circumstances force you to compromise and to forgo some pleasures for the time being. Capable of achieving physical satisfaction through sexual activity.

Vad jag vill uppnå:

Wants interesting and exciting things to happen. Able to make yourself well-liked by your obvious interest and by the very openness of your charm. Over-imaginative and given to fantasy or day-dreaming.

Mina problem 1 & 2:


Nr 1. Anxiety and a restless dissatisfaction, either with circumstances or with unfulfilled emotional requirements, have produced considerable stress. You try to escape into an idealized atmosphere of sympathy and understanding, or into a substitute environment of estheticism and beauty.

Nr 2. The tensions induced by trying to cope with conditions which are really beyond your capabilities, or reserves of strength, have led to considerable anxiety and a sense of personal (but unadmitted) inadequacy. your attempts to escape into a substitute world in which things are more nearly as you desires them to be.

------------------------------------------------

Ganska intressant att se hur man kan analysera en människa bara genom vilken ordning man väljer att rangordna färger. Jag uppskattade det till att ungefär 80% av det han skrev stämmer.

Det blev bara bekräftat att jag vill härifrån och rymmer in i vackrare världar för att komma undan. Och att jag tar på mig att lösa problem jag inte kan göra någonting åt. Det stämmer verkligen.

Kan skall gå och spå mig och se om hon/han kan få fram något om mig jag inte redan visste.

En välupplyst Jillie tackar för en uppmärksamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]