Hang over of doom

I min kropp har det i dag härjat ett litet monster - det monstret heter bakfylla.

Men tror ni att han fått lekt runt i fred i min kropp? Nope. Hans tjattrande avbröts ständigt av mitt frenetiska städande, och de mängder vatten som passerat min mun idag. Så otroligt törstig man blir av att hemsökas av bakfylla.

Jag höll ju inte riktig min senaste plan om en alkoholfri kväll. Kvällen slutade istället på huk, med fingrarna i halsen på min lilla toalett. Det blev lite för mycket av det goda för att uttrycka mig snällt mot mig själv.

Innan det ödesstigna slutet på kvällen hade jag riktigt roligt. Träffade hela Team Skogsmulle av en ren slump. Eller alla hamnade hos mig snarare.

Här hade vi de första 7 ankommandeEfter vi gett upp bowlingen så bestämde sig José, Mini och Josés senaste ragg Andreas för att äta pizza här. När jag sprang omkring som en yr höna och försöker städa upp så ringer Cicci och säger att de är folk på g. Och helt plötsligt stod 7 pers utanför min dörr, och ett par fler blev det.

Förlåt grannarna till fyllelägenheten, hoppas jag inte störde någons nattsömn.

(På bilden ser vi då de första 7 som kom. Insåg just att mina väggar är alldeles för tomma)

Nu skall T-Röd laga mat - HUNGRIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]