Sverige runt

Glömde föresten skriva en helt annan sak.

Er allas Jillie skall fira nyår i minusgrader och på en snöskoter. Det är Järpen som gäller.

Erik med familj ger mig en resa upp i julklapp så jag kan fira med dem. Det känns roligt, planen var ju Amsterdam men dem pengarna har inte jag tyvärr.

Så det blir Järpen - 70 mil bort och en 12 timmars resa. Där är det båt, pendel, 7 timmars Y-Buss och sen bil de sista 10 milen.

Så det skall packas varma kläder, och mycket böcker. Det är -11 grader där just nu. Men jag får i alla fall åka snöskoter som sagt. Så det skall nog bli riktigt trevligt. Men vad jag förstått finns det knappt någon täckning där och inget internet. Så jag kommer vara strandad i nästan 2 veckor.

Jag åker den 27 - är i alla fall preliminärt bokat.

Föresten så fick man tydligen bara spela Laserdome till 20.30 så verkar bli bowling eller annat istället. Men jag kan ju inte spela. Mina fingrar är för långa för de lagom lätta kloten och där jag passar så orkar jag inte bowla med. Men men, det får lösa sig.


Syns i snön.

Translation: I´m going to travel 70 mil and 12 hours the 27th. So guess how many books I´m gonna read :P - ALOT. Just dont know where I´m gonna "store" my cat during the two weeks I´m gonna be gone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]