Snölandskap på skoter

Idag har ert eget monster Jillie nästan blivit dödad - av en fartgirig Erik på skoter.

Men icke sa nicke och här sitter jag på lånad dator med bara några blåmärken på lår och knä. Jag är kär i skoterkörning och vill ladda upp bilder men hinner tyvärr inte koppla in och ladda in just nu.

Tiden är knapp. Om några timmar så är det nytt år - 2009 - och 2008 ESTETJÄVEL blir istället 2009. Stort steg så jag kommer glömma bort och vara tvungen att bli påmind om om några dagar/veckor.

Gott nytt år på er alla maskrosbarn där ute och försök nu att ha en härlig nyårsafton - ansvarsfullt med så lite alkohol blandat med raketer som möjligt - Själv skall jag smälla några små söta smällare bara och njuta av snön.

Nu väntar en scoterfärd hem till stugan.


Translation: Today Erik ´n I was out on the scoter - we flipped over and now my leg is bruised but it was awsome. Drink responsible and have a great new years eve

Kommentarer
Postat av: Fotograf Emma Sandström

Hej! Jag skulle vilja komma i kontakt med dig. Har du någon mailadress jag kan nå dig på?



/Emma

2009-01-07 @ 02:04:59
URL: http://puppyeye.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Hej :) läs gärna mitt senaste inlägg om skor i hemmet och top-models "skönheter" :D

2009-01-07 @ 02:09:59
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]