Sammanfattning

Jag är hungrig och tänkte göra en sammanställning av vad jag önskar mig nu till julen, lär komma mer men tänkte i alla fall göra en lista då jag tagit bort lite av de jag skrivit upp innan.

Så ni som verkligen vill ge mig något och inte kommer på något. Välj nåt från den här listan (vill ni ha länkar till något av det så är det bara att leta lite i november månads inlägg så hittar ni det till det mesta.)

So here we go:

* Ett set med miniral-smink
* En skitsnygg t-shirt
* En sjal/luva eller vad man skall kalla det
* En chokladfontän (Fick ett choklad-fondue-set av Calle - Tack så jättemycket)
* Ett par stickade vantar med 1UP svampen från super mario på
* En förstoringsspegel att sätta på badrumsspegeln, en sån med extrem uppförstoring (Har numera skaffat en egen.
Hittade 5 gånger förstoring, skulle vilja ha 10 men 5 räcker :D Från Åhléns blev det)

* Ett hårband á la 70-tal
* En upplevelse - fotomodell för en dag, där man blir sminkad/stylad med mera och sen fotograferad (som fotograf är jag så van vid att vara bakom kameran och skulle vara en kul erfarenhet) alternativt en makeover där man får höra vilka färger som passar en med mera, och sen lite smink som då passar just ens hy och så ...
* Ett gäng biobiljetter
* Att någon lagar min trasiga datorskärm (delar och arbete)
* Typ pengar till min nästa hyra (3100kr)

Det var rent materalistiskt. Annars önskar jag mig fred på jorden, att alla jag känner har en härlig jul och inte är ensamma och att jag får träffa några jag inte träffat på länge.

TILLÄGG 6 DECEMBER:
* Nåt smart tidningsställ jag kan ha tidningar i på toaletten. Alltså INTE trä utan plast/metall skall det vara.

* Svartvit tavla/poster av Times Square med gula taxibil/ar på
Finns som poster på gallerix (längst upp till vänster på både sida 1 och 2. 5HT och Yellow Cab heter de. Båda är ursnygga). Man kan skaffa ram där också. Ville ha från IKEA på canvas men den har tydligen utgått så går inte att få tag på längre. Rusta har samma sorts motiv som fototapet också. Finns på allposters också. Vilket som funkar jättebra. Sålänge det är detta motiv.

* Anti-lukt-saks-spray-grejs för att ta bort lukten som Baby lyckas åstakomma genom att urinera i hallen.

* Kläder i allmänhet. Ge vad ni anser lämpligt, kläder är jag alltid i desperat behov av. De flesta som känner mig vet vad som skulle passa.

TILLÄGG 10 DECMBER:

* Hanky Panky trosor - Svindyra men åhhhh så fina.

TILLÄGG TIDIG MORGON 23 DECEMBER:

Tror ni det är för sent att önska sig någonting? Kom nämligen på att jag jättejättejättejättegärna vill ha en polaroid kamera i julklapp. Men massa film till såklart.

Hade varit roligt att kunna vara bortskämd, för då har jag en systemkamera, en digital systemkamera och en polaroidkamera. Det är lyx - får väl köpa en själv om inte annat. Inte kameran som är dyr utan filmen.

TILLÄGG 24 DECEMBER:


Nu uppdaterar jag listan på julafton klockan halv fyra på morgonen. Det är ganska korkat men får se den här listan som saker jag skall införskaffa efter julen är slut. Och jag vill skriva upp en rosett. En stor en att ha i håret. Helst vitt eller svart, men randig går väldigt väldigt bra också. Kanske mörklila också. Hursom STOR ROSETT att ha till håret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]