Min flygande superkatt

OMG, just nu hände en av de märkligaste sakerna i min annars så tråkiga och händelselösa tillvaro. Min katt hängde sig och flög samtidigt.


Baby satt som vanligt i fönstret och slogs med persiennerna. Men då jag för ovanlighetens skull öppnat dem för att få in lite ljus så var det bara "snöret" till förfogande. Jag försöker borsta bort några katthår från lakanet i sängen och ser Baby göra sig reda att attackera min hand.

Men helt plötsligt så händer det - halvvägs genom luften flyger hon tillbaka och slår i fönsterrutan. Blir självklart lite förvånad och ungefär det här rörde sig i mitt huvud - WTF!?!??!?!??!??!?! - men inser till slut att självklart hade hennes vänstra framtass fastnat i snöret som låg på fönsterbläcket.

Snabbt som katten gömmer sig min katt under sängen och nu slickar hon sina sår. Min katt är en flygande katt och numera platsar hon nog i en av de där videorna som finns på youtube som visar korkade katter. Synd att storebrorssamhället inte tagit över helt än. Då hade jag haft det på film och kunnat vinna 10.000 dollar i AFV

(Tyvärr har jag ingen bild att visa till det här så ni får en vanlig bild på Baby)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]