Melon med inslag av katthår

Jag luktar melon. Tänk det trodde ni aldrig eller hur?

Jag har fått HELkroppsmassage och där har ni anledningen. Det är ganska krångligt att ligga i en säng full av katthår när man har melon-massageolja över hela kroppen. Det klibbar och "suger upp" smuts som fastnar på mig. Så duschen är på ingång.

Kände bara att jag behövde säga att jag ännu lever, och att jag skriver mer imorgon istället. Har varit en känslosam och händelsefull helg.

So long for now

Translation: To get a full body massage is - Heaven - but sticky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]