48 timmar av hektiska händelser

Tiden flyger iväg och ingenstans på vägen finns skylten för avkörning.

De senaste 48 timmarna har varit hektiska.

Det har varit julshoppande, inslagning, matlagning och de vanliga sakerna man sysselsätter sig med såhär innan jul.

Men även ... massa jäger, öl och annan alkohol. Bilresor med hållplatser såsom en folkrace-bana i Follingbo där vi onyktra jagade dimman som senare visade sig vara grus.

En Elias som våldgästar Ciccis balkong mitt i natten medans vi står nedan för och skriker - blir utskällna av grannen. Lyckas INTE träffa Balloo trots envisna försök.

Vi "rånade" Ica Maxis ingång. Alltså ... kommer inte på vad det heter ... men där på marken där man går in och det finns galler. Tjänade hela 1 krona på att leta pengar där. Det var dock massa äckligt kladd där, såsom gamla löv med mera som inte ens vi, i vårt alkoholtillstånd ville gräva runt kring.

Det har varit förfester med okänt folk och krogen med känt folk. Jag har sett årets treor på gymnasiet klädda i reflexer på trea-festen. Jag har besökt en lägenhet som ligger i en krog - eller snarare gammal krog men det var psykadeliskt hursom.

Jag har träffat multum med folk från förr och sett Robin spela på Effes. Jag har blivit förvånad över folks snålhet och gett bort så mycket pengar till välgörenhet at jag numera är pank.


Och ikväll är planen laserdome med team skogsmulle och pizza och sen kanske lite dricka. Men jag håller mig nog till läsk ikväll. Blivit för mycket alkohol de senaste dagarna.

Jag skall försöka bli bättre på att uppdatera, hade min period där jag uppdaterade ett antal gånger per dag men numera försöker jag faktiskt att göra någonting på dagarna. Och då blir det inte så mycket tid för skriverier.

Translation: The last 48 hours have been totally crazy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]