Tröttsam dag med stort, stort T

Sur dag idag

Eller inte sur, men otroligt tråkig och alldaglig, massa nya inlagda bilder på deviantart vilket var ganska roligt.
Jag har dock försökt att uppdatera min hemsida också, vilket självklart inte gick för studiosvens server ligger tdligen nere, så den gubben gick inte.

Och gud vad jag vill ändra designen på min portfolio där.
Sen vill jag spara massa pengar så man har råd att köpa en fysisk portfolio och trycka upp mina bästa bilder på fotopapper så jag kan visa personer dem i verkligheten och inte bara hänvisa till min hemsida eller liknande. Vilket i längden blir ganska tråkigt.



Feel free att kommentera bilderna, vad ni tycker med mera.
Föresten så tänker jag göra lite reklam för mig själv här och nu.

http://fotogenisk.deviantart.com/
http://fotogenisk.bilddagboken.se/
http://www.fotogenisk.webb.se/


Som ni ser så är egentligen fotogenisk mitt nick, men skitsamma. Brieost är också ganska fint :D Eller i alla fall gott.

Hoppas att morgon dagen blir bättre men nu skall jag i alla fall gå till min lilla minifrys och hämta en glass.

Ha en härlig kväll alla ni där ute i höst/vinter mörkret och hoppas att ni inte dragit på er höstdepression som ovannämda har.

+ ett litet plus i kanten. Jag älskar min Erik.
Glöm aldrig bort det


Kommentarer
Postat av: Karin

wow vilka fina vingar :) superfina bilder också med snygg belysning.

2008-08-28 @ 01:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]