The day that never ends

Idag har varit en intressant dag.
Först och främst har jag bestämt mig för att min nya titel är photoshoplärning.
Detta på grund av att jag spenderat största delen av dagen med att glo på ps filmer för att lära mig. Hittils så leker jag bara med ramar och text med mera. Ni ser ett av resultaten nedanför.
image8
Jag känner mig faktiskt jätte duktig och planerar att bli proffs på det här. Så vill ni ställa upp som modeller så jag får fler bilder att arbeta med så uppskatter jag det jätte mycket.

Igår hade jag soft dag, jobbade hemma aka sov första lektionen som var projektarbete, sen så skulle jag ha bild och form fördjupningskurs som jag också jobbar hemma med då jag glömt mitt material hemma, och sen så är det självklart så perfekt tajmat att jag är ledig på måndag. så four day weekend YEAH...

föresten, lite kul info. Jag har närt mig på peach ice tea och wafers med chokladsmak idag, ingen tid för matlagning. Och ikväll blir det krogen med pojken och syster. Därav namnet the day that never ends.

Men nehe, i skrivade stund får man ett mess från syrran. Hon hoppar krogen, så måste kolla med pojken min för att se ifall vi skall gå själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]